Sunday, April 23, 2006

Анх удаа ажил хийж үзлээ

2005 оны 10 сарын 24 өөс 26 нд анх удаагаа ажил хийж үзэв.Сургуулиас зохиож байгаа энэ ажил жил бүр болдог.

Би энэ жил спорт клүбт очив.Манай сургуулиас спорт клүбт 10 хүүхэд очсон.Гэхдээ бид хүүхдүүд учраас туслах ажил хийлгэсэн.

Эхний өдөр орж ирсэн үйлчлүүлэгч нартай мэндлэв.Японд гол пойнт бол мэндчлэх.Би өдөрт бараг 50 удаа(あいさつ) хийдэг байхаа.Манай сургуулын 3-р ангид 210 хүүхэд сурдаг.Тэгээд бодоод үзвэл 50-аас ч илүү байх.

2 дахь өдөр бид 2,2 оороо баг болоод цаг болгон өөр өөр ажил хийцгээлээ.
3 дахь өдөр сүүлийн 2 цаг (free) тоглоцгоов.Хийсэн юм бараг байхгүй ч тэр ажлаас би жаахан ч гэсэн юм сурсаан.Хүнтэй яаж харьцах,яаж мэндлэх зэрэгийг сурлаа.Бас миний нэр (カタカナ)байсан болохоор хүмүүс сонирхон хаанаас ирсэн зэрэг их юм асууж байлаа.Энэ нь надад Японоор ярих нэгэн боломж байлаа.

2005/10/27

0 Comments:

Post a Comment

<< Home