Saturday, April 22, 2006

Миний дунд сургуулийн амьдралаас 1

Би анх Япон хэл мэдэхгүй ирээд 1 л сарын дараа сургуульд орно гэхэд хэцүү байлаа.1 л сар ээжтэйгээ хийгээд хийгээд маш бага ярьдаг байв.

Нэг мэдэхэд л 9 сарын 1 боллоо.Гэхдээ надад Японы дунд сургууль бодож байснаас амархан байлаа.Тэд надад хичээл зааж өгөх орчуулагч,бас гадаадад сурч байсан хүүхдүүдтэй нэг ангид оруулж өгсөн.Японы багш сурагчид их хариуцлагтай хүмүүс юм.Намайг сайн мэдэхгүй байхад ийш тийш нь бараг хөтлөөд явлаг.

Намайг анх ирэхэд шалгалт бараг сар болгон авдаг байв.Тэр ч магадгүй намайг хичээл рүү түлхсэн байх.Гэхдээ би тэр үед би одоогийхоосоо 2 дахин илүү хичээдэг байв.Яагаад гэдгийг би өөрөө ч сайн мэдэхгүй юм.

Шалгалт дээр муу дүн авах нь надад ичгэвтэр.Дараа нь багшын нүүрийг харахад хэцүү байдаг.Тийм л болохоор би одоо хичээлээ хийж байгаа.

Одоо бол би ирээд 8 сар болжээ.Хичээлээ чадвал өөрөө оролдоно.Бас би энд ирээд маш их мэдээлэл олж авч байдаг.Хичээл дээр голцуу амьдралд ойрхон юм заадаг.Наад зах нь л тогонд цохиулчихгүй амдрах, шинэ жилээр иддэг хоолоо өөрөө хийх зэрэг.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home